Książkowe zdobycze


Ostatnio brakowało mi jakiejś dobrej książki do czytania. W publicznej bibliotece najlepsze książki są wiecznie wypożyczone przez kogoś innego, a ja nie chcę bawić się w rezerwacje. Wybór nie jest mały i jeszcze do niedawna regularnie czytałem tytuły z biblioteki, ale postanowiłem zapełnić swoje półki.

Dzięki znajomym natrafiłem na internetową księgarnię z wielkimi przecenami na wszystkie książki, zafascynowany przez ponad godzinę układałem zamówienie i przeglądałem recenzje książek, które mnie interesowały. A przejrzałem dopiero kilka zakładek. Gotowy do składania zamówienia zacząłem szukać kodu rabatowego w internecie, a może akurat jest jakaś okazja i zapłacę kilka złotych mniej. Zamiast zniżki znalazłem inną księgarnią, której oferta była jeszcze lepsza i to stamtąd zamówiłem książki. Dotarły do mnie na koniec ostatniego tygodnia i po skończeniu książki o Darth Bane wziąłem się za X3 Pawła Siedlara. I szczerze mówiąc zbiór opowiadań podoba mi się jak na razie, kojarzy mi się bardzo z innym autorem z tego wydawnictwa, na dniach spodziewajcie się recenzji tej, albo innej książki. 

Za sześć książek zapłaciłem mniej niż 100zł wraz z wliczoną przesyłką (dodam jeszcze, że płatność pobraniowa), więc jestem naprawdę zadowolony z ceny i tego, co dostałem. Lodową Cytadelę i Ostatniego honorowego miałem wcześniej zaplanowane do kupienia i są to pozycje wydane jeszcze w tym roku, a i tak sporo zaoszczędziłem, niż jakbym kupował w księgarni w moim mieście. Pozostałe książki wybrałem na podstawie okazyjnych cen, jako przykład mogą posłużyć Armie Nieśmiertelnych, które już przeczytałem, ale 4,30zł to jednak nie jest dużo jak za książkę w tak dobrym wydaniu. 
Mogę polecić wszystkim księgarnię czytam.pl z uwagi na interesującą ofertę w dobrych cenach i myślę, że od teraz będę zamawiał książki tylko przez internet. I szkoda, że dopiero teraz się na to zdecydowałem, bo może jednak warto chwilę poczekać, ale za to zaoszczędzić pieniądze na jeszcze jedną książkę. Zastanawiam się też, czy nie ułożyć listy książek, które zamierzam w najbliższym czasie przeczytać, lecz boję się, że będzie zbyt długa, w każdym razie, dajcie znać.


Na koniec dodam, że poza książkami w ostatnim czasie dostałem w prezencie od mojej dziewczyny (jest najlepsza) super notes z Flash Gordona, którego co prawda nigdy nie oglądałem, ale już mam w planach i z kolegą wymieniłem się na Crasha na PSP.
To już tyle na dziś, zachęcam do komentowania i udostępniania, zawsze jakaś zachęta dla mnie do dalszego tworzenia tekstów.

Share This Article:

CONVERSATION

0 komentarze :

Prześlij komentarz